Uzun yıllardır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım toplam 4 ayrı firmamda 4 posum var PayTR
Şuan tek iyi diyen sizsiniz hocam
hocam bi başvur onay alırsan deneyimle gör

benim fikrime kalırsa ister şahıs şirketin ister bireysel ne olursan ol bu firmaya bulaşma . eninde sonunda sorun yaşıyorsun. nedenini bile söylemeden uçuyoruyorlar mağazanı paranıda ne zaman alırsın allah bilir .
Hocam seninde yorumun ile anladım ki paytr yemez.Peki alternatfiler varmı iyzicodan başka ?