itz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun yıllardır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım toplam 4 ayrı firmamda 4 pos’um var PayTR
Şuan tek iyi diyen sizsiniz hocam

Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bi başvur onay alırsan deneyimle gör
benim fikrime kalırsa ister şahıs şirketin ister bireysel ne olursan ol bu firmaya bulaşma . eninde sonunda sorun yaşıyorsun. nedenini bile söylemeden uçuyoruyorlar mağazanı paranıda ne zaman alırsın allah bilir .
Hocam seninde yorumun ile anladım ki paytr yemez.Peki alternatfiler varmı iyzicodan başka ?