hocam bi başvur onay alırsan deneyimle gör
benim fikrime kalırsa ister şahıs şirketin ister bireysel ne olursan ol bu firmaya bulaşma . eninde sonunda sorun yaşıyorsun. nedenini bile söylemeden uçuyoruyorlar mağazanı paranıda ne zaman alırsın allah bilir .