pale100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, öncelikle proje güzel olmuş elinize sağlık muhtemelen ben olsam şu özellikleri de isterdim

Önerilerim:
ADB ile anydesk mantığında ekranı formda gösterip kullanıcıya cihazı kontrol ettirme tıklama swipe vs

Sistem uygulamalarını silebilme

Yedekleme sistemi örneğin
Galeri yedekleme, SMS, rehber vs tek tıkla yedekleri telefondan PC ye alabilelim

İmei değiştirebilme infinix marka telefonumda mesela ime değiştirince yurtdışı cihazı sınırsız kullanabiliyordum işe yarar
öncelikle teşekkür ederim.
programda şuanda ekran yansıtma özelliği yok ama eklenecekler listesinde.

sistem uygulamaları silme özelliği hali hazırda var
yedekleme sistemi hali hazırda var

imei işlemleri qualcomm cihazlar için hazır mtk cihazlar için başlanacak.