Merhaba, öncelikle proje güzel olmuş elinize sağlık muhtemelen ben olsam şu özellikleri de isterdim
Önerilerim:
ADB ile anydesk mantığında ekranı formda gösterip kullanıcıya cihazı kontrol ettirme tıklama swipe vs
Sistem uygulamalarını silebilme
Yedekleme sistemi örneğin
Galeri yedekleme, SMS, rehber vs tek tıkla yedekleri telefondan PC ye alabilelim
İmei değiştirebilme infinix marka telefonumda mesela ime değiştirince yurtdışı cihazı sınırsız kullanabiliyordum işe yarar