Merhabalar r10 ailesi.
Öncelikle 2 gün sonra olan bayramınız mübarek olsun.
Forumda bilen bilir yaklaşık 3 yıldır telefon tamir işleri ile ilgileniyorum. Forumda kayıtlı kayıtsız birçok kullanıcıya hizmet verdim.
Hem bu hizmetleri genişletmek amaçlı hem de daha çok son kullanıcı odaklı program yazmaya karar verdim.
Sizlere sorum şu.
Elinizde yazılımsal sorunlu veya sağlam telefon var ve buna gerek özellik eklemek gerek sorunlarını gidermek için bir program indirdiniz. bu programda hangi özelliklerin olmasını istersiniz?
Alttaki foto programın güncel halidir ve deneme amaçlıdır. tüm arayüz ve sistem baştan aşağı değişecektir.