Çözümü yazmışlar zaten hocam aracınızdan uzak durmanız. Ayrıca her mesajda ben hatamı kabul ediyorum ve devlet zaten cezamı vermiş yazıyorsunuz ama tekrar ehliyeti nasıl geri alabilirime cevap arıyorsunuz ilginç değil mi?