hata 1 kere olur hadi 2 olur 4 kere olmaz eğer birşey 4 kere oluyorsa o hata değil YANLIŞTIR hata istenmeden olur YANLIŞ bile bile yapılır
doğru diyorsun 1 2 olsa hata dersin ama 4 olduysa bunun farkındayım zaten kimseyi ikna etmeye çalışmıyorum yaptığım şeyin yanlış olduğunu biliyorum o yüzden buradayım laf değil
çözüm arıyorum