bence sen arabayı sat bir birahane aç otur sabah akşam iç bu kadar alkolden ceza yemişsin dua et birine zarar vermemişsin kaza yaparak
konuya yaklaşımın zaten kendini belli ediyor ben hatamı kabul edip cezasını çekmişken sen dalga geçerek bir şey başardığını sanıyorsun aradaki fark bu herkes hata yapar önemli olan ders çıkarıp toparlamak ben de onu yapıyorum yaptığın sadece laf kalabalığı ben burada çözüm aramak için konu açtım.