alkollü araç kullanmak büyük bir vebal
bir defa yapıldığında bile ağır cezası var, nasıl bunu üstüste yapıp sanki tesadüfen olmuş gibi sunuyorsunuz.
ayrıca vatandaşlık vs ile çözemezsiniz bu tür suçlar ortak trafik güvenliği sistemleri ile bildiriliyor uluslararası olarak.
2039 çok geç bir tarih değil hocam, yapmanız gereken şey bu tarihe kadar her gün Allaha bir kişiyi öldürmediğiniz için şükür etmek.
otonom araçların kullanılabileceği bir ülkeye giderek de otomobille özgürce seyahat edebilirsiniz. şu anda tam otonom ve ehliyetsiz kullanım var mı bilmiyorum.
ayrıca işlerinize yoğunlaşıp bir şoför çalıştıracağınız zengin günlere bir an önce ulaşmayı da düşünebilirsiniz.
ben bunları ciddi olarak ve iyiniyetli yazdım hocam, lütfen alınmayın kızmayın.