Konu
R10.net r10+ ve begeni etkinligi !!!
18-03-2026, 13:58:44
#51
garip_dj
Yıllar önce çok büyük bir forum sitesinde reputation sistemi vardı. Böyle gruplar olurdu insanlar birbirine rep puanı gönderirdi. Ne güzel günlerdi.