Belli bir yaştan sonra günlük yeme rutine dikkat etmek gerekir, 25 den sonra mesela sabah kahvaltı etmek zararlı diyorlar? Sabah uyandıktan en az 5-6 saat sonra yemek yemeli imişiz? Ayrıca bu yaştan sonra günde en fazla 2 öğün yemek gerekiyormuş. Ayrıca güneş battıktan en fazla 3-4 saat sonrasında tüm yeme içme faaliyetlerini kesmek gerekiyormuş? Bazı uzmanların fikirleri bunlar.