Bir kişi konuya katkı sağlıyorsa, zaman ayırıyorsa, internetini ve şarjını harcıyorsa, en azından bir teşekkür ya da vaat edilmişse R10+ verilmesi daha doğru ve etik olur. Çünkü bu, emeğe saygı göstermek demektir.
Öte yandan “günah olur mu?” kısmına gelirsek: Bu daha çok kişinin niyetine bağlı. Eğer bilerek insanları yazdırıp sonra engelliyor ya da hakkını vermiyorsa, bu kul hakkına girer diye düşünenler olabilir. Ama unutkanlık ya da teknik bir durumsa, bunu büyütmeye gerek yok.