Başlıkta ne yazdığı önemli değil bir şeyi biliyorsam ve karşı tarafa yararı dokunacaksa bendeki bilgiyi paylaşırım. İnsanlar yaptığı her iyiliğe karşılık beklemeye çok alışmış. Konuya gelecek olursak teorik olarak verdiğin sözü tutmamış oluyorsun günah mı bilmem ama en azından etik değil.