Hocam düşünmeyi azaltmanızı tavsiye ediyorum ve soruya gelicek olursak.
Mesajı o kisiye iyilik olsun diye bilgilensin diye yazıyor ortada bir cıkar meselesi yok bu birine sonra daha fazla borç isterim ondan diye zor durumda olan birine borç vermeye benziyor.
Günahlık bir durum yok.