Windowsun LTS sürümlerini sıklıkla duyuyorum. Ancak deneyimleme şansım hiç olmadı. Oyun konusunda nasıl mesela? Özellikle yeni grafik kartları konusundaki performansını merak ediyorum doğrusu.
Pek fazla oyun oynayan birisi değilim. O yüzden detaylı bir farkı söyleyemem. Arada 1-2 oyun oynarım. Oynarken yarım saat sonra ısınıp fan açan laptop artık ısınmıyor. Zaten asıl amacım kaynak tüketimini azaltmaktı. Nitekim öyle de oldu.