FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows’un LTS sürümlerini sıklıkla duyuyorum. Ancak deneyimleme şansım hiç olmadı. Oyun konusunda nasıl mesela? Özellikle yeni grafik kartları konusundaki performansını merak ediyorum doğrusu.
Pek fazla oyun oynayan birisi değilim. O yüzden detaylı bir farkı söyleyemem. Arada 1-2 oyun oynarım. Oynarken yarım saat sonra ısınıp fan açan laptop artık ısınmıyor. Zaten asıl amacım kaynak tüketimini azaltmaktı. Nitekim öyle de oldu.