Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de radarımda CachyOS var. 1-2 ay önce kurayım dedim, sonra Windows 10 LTSC + Debloat ile tanıştım. Boşta 2-3 gb rama düştü tüketim. Bu yüzden Linux'a geçemedim.
Windows’un LTS sürümlerini sıklıkla duyuyorum. Ancak deneyimleme şansım hiç olmadı. Oyun konusunda nasıl mesela? Özellikle yeni grafik kartları konusundaki performansını merak ediyorum doğrusu.