garip_dj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suvumuz yoksa Kayseri olsa çok iyi olurmuştu. Teşekkürler bol satışlar dilerim.
Teşekkür ederim, haklısınız 200 TL ödeyip bile alsanız iç dış yıkama olarak düşününce oldukça mantıklı oluyor.