Teşekkür ederim hocam, şimdi Zorin OS kurdum. Çok akıcı ve hızlı bir linux dağıtımı beğendim fakat, Nvidia ile ilgili bir sorun var sanırım. Ekran parlaklığını açmama rağmen karanlık gibi duruyor. Sanırım Nvidia driver ile ilgili bir sorun, Secure boot kapatabilirsem kurmaya çalışacağım

Yada kurabilmişim haberim yok, ekran görüntüsü aldım
"Distro Hopping" dediğimiz olaya başlamışsınız bile.. 😅 Bahsettiğiniz sorun birkaç farklı sebepten kaynaklanabiliyor. Bazen dağıtımların kullandığı kernel (linux çekirdek) sürümünden kaynaklı da olabiliyor veya Intel kaynaklı bazı sorunlar oluşabiliyor. Ama genelde sizin de bahsettiğiniz gibi ekran kartı sürücüleriyle alakalı oluyor. Bu ekranda 2. seçenek olan kapalı kaynak kodları seçip tekrardan bilgisayarı yeniden başlatıp deneyebilirsiniz. Nvidia sürücüleri Linux dünyasında biraz sorunludur. Bu tamamen şirketin kendisinden kaynaklı sorunlar. AMD mesela Windows'dan bile daha performanslıdır. Hele AMD işlemcileri özellikle son zamanlarda CachyOS ile bildiğin uçuşa geçiyor.