Hocam bir önerim var menüdeki arama kısmı bana göre gereksiz olmuş onun yerine karekod ekleyip vcard gibi kullanabilirsiniz yada giren kişiler sizi rehbere eklemek için numaranızı eklemesine gerek kalmaz yada sosyal medyayı vs. sadece bir öneri emeğinize sağlık
Hocam tüm sayfaları nagivasyona eklemedim, ondan o var tesekkurler tavsiye için.