Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videonu izledim hocam emeğine sağlık, senin yüzünden yine W11 format atıp Linux denemek zorunda kaldım CachyOS kurulum sırasında bir hata verdi ama aynı şekil ikinci denememde kurdu. Ama sanki bir şeyler yavaş gibiydi çözemedim, sonra Pardus denedim çok güzel bir arayüzü, pratikliği var, sıfır linux deneyimim olmasına rağmen sevdim benimsedim ama o da Harici sdd görmedi yedeklerim oradaydı mecbur silmek zorunda kaldım Pardusu. Linux mint kurdum 3-4 gündür iyi gidiyor, sevdim. Sanırım linux da kalacağım (Kur kaldır dışında hiç bir linux deneyimim yok)
Linux’da bir şeyler yavaş gibi geliyorsa normalden (hele Windows’a kıyasla) çok muhtemel Nvidia sürücü sorunu yaşıyorsunuzdur. Nvidia sürücü sorunlarında genelde “Nvidia-open” sürücüleriyle sorunlar ortadan kalkar. Linux Mint Cinnamon, Fedora’dan sonra en uzun kullandığım dağıtım. Pişman etmez. Güzel bir tercih yapmışsınız. Eğer bir sorun yaşarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.