Yorumunuz için teşekkür ediyorum hocam

Evet bu hali ile biraz yaşlı kesimi inandırmaya çalışan içerikler gibi olmuş ama en azından hareketli bir şeyler ortaya çıktı ve yavaş yavaş gelişim gösterdiğini gördükçe şahsen ben seviniyorum. Zaman içinde olacaktır
Elbet tabii hocam, istikrar ile zaman içerisinde olmaz denilen her şey oldu.
Başarılar diliyorum, sistem içinde bol şanslar dilerim. 🙏😇