AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarafsız bakınca pekâlâ güzel ya da pekâlâ iyi demek içimden maalesef gelmiyor hocam, yani tipik bir yapay zekâ çalışması gibi olmuş görünüyor, ancak emeğiniz için tebrikler ve başarılar diliyorum.. 😇 🙏
Yorumunuz için teşekkür ediyorum hocam
Evet bu hali ile biraz yaşlı kesimi inandırmaya çalışan içerikler gibi olmuş ama en azından hareketli bir şeyler ortaya çıktı ve yavaş yavaş gelişim gösterdiğini gördükçe şahsen ben seviniyorum. Zaman içinde olacaktır