Tarafsız bakınca pekâlâ güzel ya da pekâlâ iyi demek içimden maalesef gelmiyor hocam, yani tipik bir yapay zekâ çalışması gibi olmuş görünüyor, ancak emeğiniz için tebrikler ve başarılar diliyorum.. 😇 🙏