dgnpromosyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet konusunu inceledim, arkadaş ilk defa hesap aldığını söylemiş. İlk mailin hangi mail olduğunun kontrolünü sağlaması için yönlendirme yaptınız mı? Kimseyi zan altında bırakmamakla beraber ilk mail verildimi bunun kontrolü sağlanması gerekiyor. Teşekkürler.
İlk mail ile verdim. Kurucudaki numarama kod gelmiyor. Belirli aralıklarla onu deniyorum ama çok büyük yemin ettim eğer hesabı alabilirsem ben bu arkadaştan tazminat almazsam ben de can değilim. Bana yazdigı kanıtsız iftiraları görseniz gerçekten belki de ağzınızdan kötü söz çıkabilirdi. Daha gün açmamış sabah yola çıkacağım bana neler yaşattı. Sabaha kadar bunu halledebilirsem ben o hesabı ona vermeyecegim tazminat alacağım ondan sonra hesabı vereceğim. Ben hayatımda hiç bu kadar sinirlenmedim.