Arkadaşlar numaraya günlerdir zaten kod gitmiyor, yarın gün içinde tekrar deneyeceğim zaten. Eğer kod ile alabilirsem zaten teslim edeceğim ama sürekli iftira attığı için hiç uğraşasım yok gidip dava etsin diye düşünüyorum. Yani yazdığı şeyler o kadar sinir bozucu ki inanın bana ben bu gece eve geldiğim gibi yarım saat zaten kendisine yardım etmeye çalıştım yarın gene edecektim fakat kendisi sürekli bir iftira atma peşinde. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim