Bende engellisin sebebini hatırlamıyorum ama haklıya haklı demek gerekiyor. Sen bu olayda haklı gibi duruyorsun.
Arkadaş şikayet konusu açmış. Pek konuya hakim gibi durmuyor. Zaten mail ve numaraya kurtarma postası gitmiş. Mail üzerinden onay verip numarayı kaldırabilir. Mail şifresini umarım değişmiştir. Bence dediğim gibi konuya hakim değil; sistemin nasıl işlediğini pek bilmiyor.