Geçtiğimiz haftalarda bir Instagram sayfası sattım. İlk mail ve hesabı devir ettim. Hesap tamamıyla benden çıkmış oldu zaten hotmail olduğu için kolay alınıyordu ve hiçbir bilgim ekli değildi sadece kişinin bilgisi ekliydi bunu kişi de biliyor. Bu gece bana gelip hesabın çalındığını üstelik sadece benim caldığımı söylüyor. Ben öyle bir şey yapmadım ve kimin yaptığını tabii ki de bulamam. Arkadaş illa şikayet konusu açacağım ve dava edeceğim diyor ben de et dedim sonuçta ben almadım. Bu satılan Instagram hesabında karşı tarafın sorumluluğu olmuyor mu sonuçta sattım ben bunu benlik bir şey yok tüm bilgiler karşı tarafta böyle bir şey daha önce başıma gelmediği için bilmiyorum sizlere danışayım dedim.