Anasayfamız
Lovable direk senin siteyi verdim zaten bunun çakmasını ama daha iyisini yap diye, baktım .ts yazıyor PHP yap diyorum yapamam diyor.
PHP çevirdim ama çoook kötü oldu, en son sponsorum olan
@bilhost; un VDS içine girdim, gerekli şeyleri yaptım kimi ile geliştirmeye devam ediyorum

Bu arada gözümden kaçmadı değil hakkını helal et.