@İbrahimH; Gayet keyifli bir site olmuş hocam. Şu an bir problem gözükmüyor gibi.
Sadece küçük bir önerim olacak, Gündüz modunda sayfanın üzerine sadece yazılar yazılmış gibi gözüküyor. Acaba oralara gölgelendirme, çizgi ile belirtme gibi bazı şeyler mi ekleseniz?