Merhaba hocam,
Gayet sadece ve kullanışlı bir site olmuş. Elinize sağlık.
Şu kısım footer gibi değil de bir üstteki alanın devamıymış gibi gözüküyor. Koyu ve açık temada ikisinde de baktım. İkisinde de aynı.
Oraya bir el atılabilir. Onun dışında tekrardan ellerinize sağlık.
Teşekkür ederim hocam dediklerinizi not ettim gün içinde düzeltmeyi deneyeceğim.