Mükemmel birşey ya 609 TL olanı yaptım geçen ay sadece YouTube bedava diye herşey bedava çıktı 1 yıl böyle mi acaba bilen var mı? Ay sonu geldi 10 GB harcamışım 😅 o da tarayıcıdan video izlemem gereken yer var onun yüzünden sanırım