Uygulamayla ilgili fikirlerinizi merak ediyorum arkadaşlar.
Özellikle şunları merak ediyorum:
• Tasarım nasıl görünüyor?
• Kullanımı sizce kolay mı?
• Eklenmesi gereken özellikler var mı?
Deneyip yorum yapan herkese şimdiden teşekkür ederim 🙏