Yakınmışız hocam şifonyer,keson,askılık ,sandalye gerçekten guzelmis.
ama toplu alım biraz zor iş hocam, nakliye için araç bulmak zor o sebepten bence spotcular hemen kapabilir

tabi alan da olur belli olmaz hayırlısı ama bu ürünler para da eder bence bedava biraz aşırı olmuş hocam.
Malesef ilgilenecek biri olsa satis vs dusunulurdu.
Birine faydamiz olsun. Ramazan gunu dua etse yeter.