Yakınmışız hocam şifonyer,keson,askılık ,sandalye gerçekten guzelmis.
ama toplu alım biraz zor iş hocam, nakliye için araç bulmak zor o sebepten bence spotcular hemen kapabilir

tabi alan da olur belli olmaz hayırlısı ama bu ürünler para da eder bence bedava biraz aşırı olmuş hocam.