Yakınmışız hocam şifonyer,keson,askılık ,sandalye gerçekten guzelmis.

ama toplu alım biraz zor iş hocam, nakliye için araç bulmak zor o sebepten bence spotcular hemen kapabilir tabi alan da olur belli olmaz hayırlısı ama bu ürünler para da eder bence bedava biraz aşırı olmuş hocam.