Martın başından beri forumda yazılım çiziliyor bu konu

devreye 1 mart ile aldılar epey bir erime var
hakkımızda hayırlısı

https://www.r10.net/google-optimizas...ciklamasi.html

https://www.r10.net/google-optimizas...rilebilir.html