Hayırlı olsun hocam, bir haber sayfası sahibi olarak dost acı söyler diyorum ve sosyal medyayı yönetme konusunda kötü olduğunuzu görüyorum. Ayrıca TDK ilede pek alakanız yok sanırım

Umarım zamanla her şeyi öğrenir, çok daha iyi yerlere gelirsiniz.

Benimde aklıma takılan bir mevzu var, web sitesine bot mu bağladınız? Ayrıca kullandığınız fotoğraflar vs. için DHA, İHA gibi haber ajanslarından üyelik satın aldınız mı?