Merhaba, ilk olarak hayırlı olsun.

Sitede gözüme çarpanlar;

Konum gibi konulan ama aslında sizin yerinizi gösteren "Türkiye,Gaziantep" ibaresi (Kişi kendi konumumu yanlış gösteriyor diye düşünebilir.),
Kocaman "Creart Cloud" banneri,
Sosyal Medya ikonları (yeri değiştirilip, farklı ikonlar kullanılabilir.)
Türkçe, İngilizce karışık menü isimleri,
TR site olmasına rağmen İngilizce metinler (Continue reading vb.),
Haber sitesinden çok blog'a yatkın tema kullanımı,
Bir kaç yerde kayma veya metin boyutu sıkıntısı.