Konu
Sen olsan ne yapardın?
14-03-2026, 10:17:19
#2
netpositive
Kazancı idare ediyorsa çalışmaya devam ederdim iş kolay gelmiyor çünkü. Paranın bir kısımını biriktirirdim sonra imkanlar dahilinde yıl sonu hedef 400 bin lira mı, o kadar kazanmaya bakar iş kurmada kullanırdım iş bulamıyorsam.