Arkadaşlar merhaba küçük bir ilçede yaşıyorum.Otelde çalışıyorum ve günde 14 saatim iş yerinde geçiyor uyku problemleri yaşıyorum.Yaklasık 5 aydır Pazar günleri dahil tatil yapmadım.iş arıyorum çok bir iş imkanı da yok küçük bir ilçe. Aklıma şuan hiçbirşey yapasım gelmiyor siz olsanız kendinize nasıl bir yol cizerdiniz.İşkur vb sitelere baktım bir genç olarak ne yapacağımı bilmiyorum.
Not maaş asgarî ücret+ sigorta