Kimse size nerelerde çalıştığınızı sordumu ? bir mesaj atmak ve konuyu tartışma zeminine çekme gayretini anlıyorum ama bu sadece teşebbüs aşamasında kalır adına üzüldüm.
Mesajımı anladığınızı düşünüyorum, tartışmakta istemiyorum iyi çalışmalar dilerim.