Eski deck sistemi gibi değil anladığım kadarıyla(sadece kendi hesaplarını eklediğin) yabancıların bir arada olduğu gruplar birbirine rt mi attıracak? Eğer öyleyse, suistimal etmeye çalışanları nasıl engelleyeceksiniz hocam? Rt attıracaksın, 2 dakika sonra adam xten rtyi kaldırıp yaşamına devam edecek. Hesaplar çoğaldıkça da kontrol hayli zor olacak. Var mı buna bir çözüm acaba
isteyen kendi hesaplarından bir deck oluşturur, isteyen invite atıp tanıdıklarını çağırır, isteyen herkesi eklettirir
Ayrıca sistem 1 saat sonra otomatik rt 'yi kendisi kaldıramazsa bir rt bulamazsa bunu fark eder kullanıcı 1 kere suistimal edebilir yani sistemi