Eski deck sistemi gibi değil anladığım kadarıyla(sadece kendi hesaplarını eklediğin) yabancıların bir arada olduğu gruplar birbirine rt mi attıracak? Eğer öyleyse, suistimal etmeye çalışanları nasıl engelleyeceksiniz hocam? Rt attıracaksın, 2 dakika sonra adam xten rtyi kaldırıp yaşamına devam edecek. Hesaplar çoğaldıkça da kontrol hayli zor olacak. Var mı buna bir çözüm acaba