Merhabalar,
2 adet sağlık sektöründe ayrı uzmanlık alanlarına google ads çıkıyorum, günlük bütçe 2 hesap için 3.000 - 4.000 TL arası değişiyor. Hesap başı 40-45 dönüşüm aldıktan sonra manuel tbm'den Dönüşüm sayısını en üst düzeye çıkarma olarak değiştirdim fakat acayip para yakıyor ve dönüş 1-3 arası oluyor.
Negatif anahtar kelimeleri baştan sona en ince keyword'e kadar ayarladım, reklamlar tıkır tıkır çalışıyor aynı şekilde dönüşümler vs. de sorunsuz fakat verim alamıyoruz. Önerebileceğiniz bir yol var mıdır? manuel tbm'de mi kalmak mantıklıdır?
Teşekkürler.