Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20bin civarına RTX 2050 alınmamalı diye düşünüyorum, piyasadan biraz uzak kaldım da 3050 vardır diye tahmin ediyorum veya 3060. Deneyimli arkadaşlar yanıtlar.
Bende öyle düşünüyorum hocam ya