Bir müşterim var, adam her ayın başı 10 günü arka arkaya yazıyor, her ay farklı bir proje konuşuyoruz devlet memuruyum 15inde alıyorum diyor 15inde hesabınızda para diyor yazıyorum cevap yok bir daha ki ayın ilk 10 günü yine aynı senaryo tekrarlıyor

Adama müşterim bile demem saçma olur