Bir müşterim var, adam her ayın başı 10 günü arka arkaya yazıyor, her ay farklı bir proje konuşuyoruz devlet memuruyum 15’inde alıyorum diyor 15’inde hesabınızda para diyor yazıyorum cevap yok bir daha ki ayın ilk 10 günü yine aynı senaryo tekrarlıyor
Adama müşterim bile demem saçma olur