Denetimsiz et bile kullanmaması gereken artık güvenilirliğin zievesi denilen Devlet kurumu ya da Belediye kurumu denilen işletmenin YASAKLI HAYVAN eti kullanması çürümüşlüğün daniskası olmuştur, buradan yapacağı 3 kuruş kar için her yolu mübah gören zihniyet başka neler yapmaz ki her şeyi yapar ben yorum katmak istemiyorum aklıma gelenleri yazmıyorum ama çok büyük skandal...Burada mevzu at olması it olması değil zihniyet bu!
Mersin Büyükşehir Belediyesi'ne ait aşevinde dağıtılan kavurmada tek tırnaklı hayvan (at, eşek) eti tespit edildi. Olay, bir vatandaşın tabağında yarış atlarına takılan elektronik kimlik çipini fark etmesi üzerine ortaya çıktı. Yapılan laboratuvar analizleri de kavurmada at eti bulunduğunu doğruladı.