Arkadaşlar sahur yaparken telefondan sayaç yanlış kurdum o sebeple ezan okundu hemen su içtim 1/2 kişiye danıştığımda oruçlu değilsin dediler. Bu durum nedir?
Din ibadet niyet işidir,
Eskiden bukadar hassas saat vs imkanı yokken duvara asılı at nalının seçilir gelene kadar yenilip içileceği ufuk çizgisinde tan vaktinin görüneceği ana kadar yenilip içileceği söylenirdi. Niyetini et orucunu tut, allaha dua ederek ibadetini kabul etmesini söyleyerek orucunu aç. Boşver kulak asma eğer amacın oruç tutmaksa. Allah ibadetlerimizi kabul etsin, hayırlı forumlar.