oruçlusun. karanlıkta imsak yapıyorsunuz. dolayısıyla sıkıntı yok. sakın yiyip içmeyin. ha bozsanız da sıkıntı olmaz. ramazan sonrası 1 gün oruç tutup telafi edersiniz.