burada konumu hatalı olan bir dürümcü açıldı daha sonra devrettiler ve gelenler sizin yaptığınız gibi bütün tavuk satışına geçtiler. 220TL ye bütün tavuk satıyorlar tavuk harici çorba ve pilav var.
fakat dükkanın eski tabelasını değiştirmediler ve Adana Urfa dürümcü tabelası duruyor. bir kere gittim Adana varmı, yok, Urfa varmı yok, tavuk şiş - çöp şiş yok. Ne var dedim bütün tavuk. hayırlı işler diye çıktım gittim.
Yahu arkadaş tek kişiyim koca tavuğu nasıl yiyebilirim? ayrıca tavuk çevirme sevmem kanat olsa affetmezdim.
Yani koskaca dükkanda bana hitap eden sadece mercimek çorbası vardı. içerde ölüm sessizliği, kapıdan içeri girince sanki haneye t3c4vüz etmişim gibi herkes bana dik dik baktı

yani bu şekilde işleri çok zor..