Merhabalar, hayırlı olsun.
Gözüme çarpan tek bir nokta var, o da 1x16 GB Ram olması. Neden dual-kit almadınız?
2x8 daha iyi olurdu.
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın.
Merhaba hocam, sağolun.Dual kit ram daha iyi performans verdiğini biliyorum.Piyasada 8x2 DDR5 ram bulamadım.16gb DDR5 ram için 10 bin TL vermekte saçmalık.Arkadaş vesilesiyle bir-iki ay kullanılmış ram buldum.6 bin TL'ye aldım.Daha sonra müşterimize 16 daha ekler 32 yaparız diye anlaştık.Yorum için teşekkürler 👍